AQUAMARINA w Międzyzdrojach

lokalizacja

apartament

przyjazd

wyjazd

Covid-19

Szanowni Państwo,

w tych bezprecedensowych czasach naszym priorytetem jest zapewnienie wszystkim naszym Gościom poczucia bezpieczeństwa oraz dobrego samopoczucia. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby czas który spędzicie w AQUAMARINA był „oddechem” po tygodniach izolacji.

Poniżej prezentujemy opis działań wprowadzonych w obiektach AQUAMARINA w Międzyzdrojach i w Świnoujściu opartych na zaleceniach WHO oraz wytycznych ogłoszonych przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS, z dnia 28.04.2020.

Nasi pracownicy

  • przechodzą codzienną kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikowane są: temperatura, złe samopoczucie oraz inne objawy sugerujące infekcję. W przypadku ich wystąpienia są odsyłani do domu z obowiązkiem udania się do lekarza i/lub powiadomienia odpowiednich służb,
  • dla zapewnienia bezpieczeństwa naszych Gości jak i swojego, zostali wyposażeni w przyłbice i jednorazowe rękawiczki oraz atomizery do dezynfekcji rąk.

Dodatkowo:

  • aby ograniczyć bezpośredni kontakt wszystkie recepcje wyposażone zostały w specjalne osłony odgradzające Gości od pracowników,
  • stanowiska pracy są dezynfekowane po każdej zmianie pracowników.

Nasi Goście

  • otrzymują bezpłatnie buteleczki ze środkiem dezynfekcyjnym, które znajdują się apartamentach,
  • mają możliwość kupienia jednorazowych maseczek (zapytaj w recepcji),
  • mogą zmierzyć bezdotykowo temperaturę ciała.

Dodatkowo:

  • przed wejściem do budynków umieszczone zostały maty dezynfekcyjne oraz dozowniki z płynem odkażającym skórę dłoni,
  • przy drzwiach wejściowych ustawiliśmy kosze na odpady prewencyjne (maski, rękawiczki),
  • w naszych recepcjach znajdziecie Państwo numer telefonu do najbliższej stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz służb medycznych.

Apartamenty

  • wszystkie apartamenty po wyjeździe naszych Gości są dezynfekowane, 
  • podczas sprzątania apartamentów oraz stref ogólnych w naszych obiektach wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości,
  • przeprowadzamy regularne wietrzenie apartamentów i pomieszczeń wspólnych, by dbać o właściwy obieg powietrza,
  • stosujemy najwyższe normy związane z jakością prania pościeli 
i ręczników, potwierdzone certyfikatem pralni EUROPRAL potwierdzającym to, że ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60℃, a cały proces posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. 

Dla nas wszystkich

  • w recepcjach oraz przy windach wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa, aby zachować zalecany odstęp,
  • kilka razy dzienne dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk np. klamki, stoliki w strefach ogólnych, przyciski wind,
  • w windach mogą przebywać maksymalnie dwie osoby (nie dotyczy to rodzin i osób które są zameldowane w tym samym apartamencie),
  • usunęliśmy materiały marketingowe z apartamentów i z części wspólnych, aby ograniczyć możliwość ich skażenia,
  • materiały dotyczące obiektów AQUAMARINA mogą Państwo otrzymać od naszych Pracowników w recepcji,
  • zamknięte do odwołania pozostają: restauracje, basen, SPA oraz plac zabaw,
  • wprowadziliśmy wewnętrzne regulacje postępowania w przypadku wykrycia podejrzenia COVID-19 w obiektach AQUAMARINA w tym: wyznaczyliśmy apartamenty do izolacji znajdujące się z dala od wind oraz szlaków komunikacyjnych. Osoba podejrzana o zachorowanie na COVID-19 w bezpieczny sposób przeprowadzana zostaje do apartamentu izolacyjnego, w którym oczekuje na przybycie poinformowanych przez nas służb sanitarnych. W tym czasie zapewnimy jej dostęp do komunikacji za pośrednictwem telefonu komórkowego, zaś apartament, w którym Gość przebywał jest dezynfekowany.

Płatności

Akceptujemy wszystkie ich formy, ale ze względu na Państwa i nasze bezpieczeństwo preferujemy transakcje bezgotówkowe, z których np. system płatności BLIK jest systemem całkowicie bezdotykowym.